Sa svojim pogonom na zadnjoj strani, poznatim sklonostima kompanije Renault ka kreiranju otvora za hlađenje, njihov model Twingo je jednostavno molio za varijantu boljih performansi...
Sada može da prestane, jer je francuski proizvođač odlučio da mu pokloni baš to. Spreman da bude predstavljen krajem ovog meseca na Goodwood Festival of Speed, Twingo GT je istisnuo čitavih 110ks iz svog malenog, trocilindarskog turbocharger motora sa 900cc, zahvaljujući revidiranom unosu vazduha i premošćenom motorskom softveru.
Dobijenih 20 konja upumpanih za konačnu snagu, možda ne znače puno po većini računica, ali ovom malom, gradskom automobilu dodaju neke ključne prednosti u startu, nad verzijom od 90ks koja je jedina postojala do sada.
Naravno Renault nije samo pojačao motor i zaustavio se na tome. Ovaj brend je takođe obnovio vešanja koja sada nose točkove od 17 inča, rekalibrirao sistem kontrole stabilnosti i izoštrio promenljivu letvu volana, kako bi je što bolje prilagodio sportskoj vožnji.
Kupci će biti u mogućnosti da biraju između nove nijanse narandžaste boje, zajedno sa crnom, sivom, ili belom. Renault Sport je dodao nešto sportskih akcenata i u unutrašnjosti malenog automobila, iako je ovoga puta novi Twingo mnogo više orijentisan na performanse, prošao bez značke hvaljenog modela RS, zbog koje čistunci nisu bili preterano srećni kada su je videli na prethodnom.
N.Đ.