Kompanija Mini nije baš poznata po hrabrim redizajnerskim potezima, što je slučaj i sa najnovijim modelom, međutim nova verzija unosi daleko značajnije promene ispod haube...
Na prvi pogled postaje jasno da najnoviji kompaktni 2018. Mini model sa petoro vrata poseduje veoma sitne, gotovo nikakve promene u terminima eksterijera. Minimalna količina komo trake koju je kompanija primenila još na prototipu automobila govori sve vezano za ovu priču. Redizajnirani motivi svetala dolaze kao najveća promena koju možemo očekivati, sa spoljne strane uglavnom.
Union Jack obrasci farova i štop svetala, prvi put viđeni na JCW GP konceptualnom modelu, takođe pronalaze put do serijske proizvodnje i pružaju ključnu vizuelnu karakteristiku novog modela.
Ispod karoserije, međutim, novi Mini model donosi veoma predan rad na pogonskom sklopu koji sada poseduje efikasniju potrošnju goriva i bolje performanse. Turbo dvolitarska jedinica koja se može pronaći u Cooper S modelu, na primer, kao što je očekivano dolazi sa turbo punjenjima i novim izduvnim sistemom, zajedno sa cilindričnim glavama, spojenim u jednom, radije nego u odvojenom sistemu kao sada.
Cooper modeli opremljeni trocilindričnim mototima zapremine 1,5 litara, takođe dobijaju turbo sisteme sa aluminijumskim oklopima, dok će kompanija Mini popraviti sistem hlađenja širom svog opsega radi postizanja nižih rejtinga CO2 emisija. Za svaku varijantu modela očekuje se i dodatno povećanje konjskih snaga.
Za sada kruži i nepotvrđena glasina koja nam donosi vesti o tome kako Mini, prema navodima, naporno radi na svom prvom menjaču duplog kvačila, ali ovu informaciju za sada prepuštamo budućnosti. Ostale revizije uključuju uobičajene dve do tri nove boje, dodate postojećoj paleti zajedno sa nekoliko novih kompleta točkova.
N.Đ.