Mini nastavlja da evoluira i povećava svoje modele pod upravom BMW grupe, a poslednji model, novi Clubman je najveće vozilo koje je ovaj brend do sada napravio...
Ovo će verovatno biti promenjeno kada naredne godine predstave novi Countryman.
Druga generacija Clubmana je pretvorena u regularan automobil sa četvoro vrata, a zadržao je dupla vrata gepeka kao kod svog prethodnika.
Sa 4,253 dužine, 1,800mm širine i 1,441mm visine, novi Clubman je 270mm duži i 73mm širi od automobila koji menja. Takođe je i 270mm dužži, 90mm širi i ima osnovu veću za 100mm od Mini Hatch modela sa petoro vrata.
Ima pet regularnih sedišta, a prostor u gepeku je porastao za 360 litara, što je 82 litre više od hatch modela i 10 litara više od Countrymana i povećava ukupan prostor na 1250 litara kada su zadnja sedišta spuštena.
Kreće se na istoj osnovi kao i poslednji Mini hatchback modeli, a i BMWova serija 2 Active Tourer. Clubman takođe preuzima iz BMW grupe i benzinske i dizel motore sa 3 i 4 cilindra.
U Evropi novi model će krenuti u prodaju u tri verzije, Cooper D sa 148ks 2.0L dizel motorom, Cooper sa 134ks 1.5L benzincem, Cooper S sa 189ks i 2.0L benzince. Svi modeli dobijaju šestostepeni manuelni menjač kao standard, dok Cooper nudi i opcioni šestostepeni automatik, a druga dva modela i osmostepeni.
O.R: