Nakon što je model Turbo zabeležio neverovatno vreme na trci u Ninbergu, pomislili biste da je ovaj Porsche sa četvoro vrata dostigao svoj zenit...
Definitivno biste bili u zabludi. Trenutno, Panamera Turbo sa 542 ks i 770 Nm obrtnog momenta, predstavlja vrhunac sportskih limuzina, sposoban za sprint od 0 do 100 za 3,6 sekundi, 0,2 sekunde manje, ako dolazi sa Sport Chrono paketom, i dostiže maksimalnu brzinu od 305 km/h.
Možda ove karakteristike nisu dovoljne za Porsche, ali mi ne govorimo o modelu Turbo S, za koga se zna da stvara oko 600 ks, već mnogo moćnijoj varijanti, koja će najverovatnije pozajmiti visoke performanse i hibridne tehnologije modela 918.
Sve je ovo pomalo nategnuto, ali svetski mediji navode da će "tata" svih Panamera, opisan kao serija 918 sa zadnjim sedištima, koristiti hibridnu, četvorolitarsku varijantu V8 motora, smeštenu u modelu Turbo, koja razvija 700 ks i 1084 Nm obrtnog momenta.
Četiri sedišta i gotovo 700 ks? Zašto da ne. Ferarri je to već izveo. Kada smo kod toga, zašto ne bi mogli i ovu hiper - verziju modela Porsche Panamera da naprave u stilu koji dolikuje njihovim kompaktnim vozilima?
N.Đ.