Kada vozači Mercedes vozila opremljenih Drive Pilot opcijom uključe kompanijin napredni sistem vozačke asistencije, nemački brend nije više zakonski odgovoran za operacije svog automobila...
Ukoliko se automobil slupa, međutim, Mercedes će preuzeti odgovornost, a upravo je ovo razlika koja će, kako se nemački proizvođač nada, uspeti da mu pruži prednost u polju autonomne mobilnosti. Ovo je polje ispunjeno kontraverzama, ali se ovaj brend ipak nada da će krenuti sa izbacivanjem svog sistema u brojnim zemljama širom sveta u neko dogledno vreme.
„Do kraja prošle godine, bili smo prvi proizvođač automobila koji je dobio internacionalnu sertifikaciju za autonomni sistem trećeg stepena“, izjavio je Gregor Kugelman, razvojni menadžer Drive Pilot sistem. „Ciljamo ka tome da do kraja godine ovaj sistem već uvedemo u Kaliforniji i Nevadi, a nakon toga ćemo krenuti da ga izbacujemo i u drugim državama i zemljama širom sveta.“
Pošto se nemački brend nada da će Nevada biti lider u autonomnim tehnologijama preko okeana, on takođe smatra da će zbog poštovanja svih zakona ove države uspeti da razvije saradnju i sa ostalim vladama kako bi isporučio svoj Drive Pilot sistem u okviru sve većih jurisdikcija. Prihvatanjem odgovornosti za svoje napredne vozačke asistencije, kompanija Mercedes će nastojati da ubedi zakonodavce da odobre njen Drive Pilot autonomni sistem. Predmet pravne odgovornosti je veoma veliki i početkom ove godine Tesla vozač je optužen za ubistvo iz nehata nakon što je njegovo vozilo prošlo kroz crveno svetlo i sudarilo se sa drugim automobilom, dok je Autopilot bio aktivan, ubivši dvoje ljudi.