Prosperitet koji možete očekivati prilikom kupovine egzotičnog Maserti modela, umesto nekih popularnijih alternativa može predstavljati veoma veliki izazov...
Međutim, velika amortizacija troškova može potpuno da ubije u pojam i izvuče plug iz vode. Ovo se ne dešava samo na italijanskom tržištu, koje je nedavno lansiralo svoje lične sertifikate za program naručivanja modela u Severnoj Americi.
Ovaj sertifikat pod nazivom pre-owned, za sve koji nisu upoznati, predstavlja relativno novu kategoriju koja je smeštena negde između novog i korišćenog automobila. Svi modeli koji potpadaju pod nju predstavljaju jedinice iz druge ruke, ali ovaj sertifikat do određenog stepena dodaje od strane proizvođača dosta obnovljenih garancija i ostalih servisnih pogodnosti.
Novi program kompanije sa trozubcem nazvan je Officine Maserati i važi za polovne Ghiblis, Quattroportes, GranTurismo kupe i kabriolet modele, dok će lista dodatno uključiti sve nove Levante krosover modele, kao i sve koji stignu na tržište polovnjaka. Svako vozilo se nudi putem programa koji subjektivno prolazi kroz 120 tačaka inspekcijskog procesa, koji ga vraćaju gotovo u prvobitno stanje i doprinose novoj garanciji koja važi dve godine od kupovine sa beskonačnom kilometražom, kao i servisnu službu dostupnu 24 časa.
Ovo produžavanje garancije praćeno je dugoročnim koje su došle zajedno sa fabričkim odredbama koje su važile za sledećih šest godina i pokrivaju motor, menjač, pogonski sklop, upravljanje, kočiomi sistem, hlađenje, ulje, električne komponente i kontrolu klime.
Nedavno objavljen, program je plasiran na svim tržištima širom sveta već nekoliko meseci unazad. Očekivane cene Maserati modela zaustaviće se negde između cifara koje je potrebno izdvojiti za novi i korišćeni automobil, tako da se mogu očekivati srednje cene sa nižom kupovnom, od koje je 1,9 procenata finansirano od strane APR službe.
N.Đ.