Sve češći prototipovi hibridnih vozila svode emisiju štetnih gasova na nulu...
Henrik Fisker, bivši inženjer fabrike BMW, pokrenuo je još januara 2005. godine firmu za automobile na hibridni pogon, ali se početni koncept pokazao kao vrlo sumoran. Tada je izjavio da ekološki aumobili ne izgledaju dobro, da su dosadni za vožnju jer su spori.
Koriseći tim inžinjera i tehnologiju koju je stvorila američka vojska, nastao je Fosker Karma koji je prvi put sišao sa trake 5. septembra 2007. godine, javnosti je predstavljen 2008. godine na Severno Američkom sajmu automobila u Detroitu. Početni plan bio je napraviti od 75 do 100 automobila radi testiranja, dok je masovna proizvodnja otpočela u februaru 2011. godine, sa kapacitetom od 15 hiljada vozila godišnje. Početna cena iznosi 85 000 američkih dolara.
Prema rečima svog konstruktora ovo je „ Ekološki automobil bez kompromisa“. Prema performansama se slobodno može reći da spada u klasu Bugatti Veyron sportskog automobila. Radi se o četvorosedu sa motorom napred, ali sa zadnjim pogonom na dva elektromotora sa po 403 konjske snage. Baterije imaju kapacitet od 22.6 kWh.
Era solarnih panela osvaja iz dana u dan nove oblasti primene. Čovek je počeo da bolje iskorišćava resurse koje mu priroda nudi. Na ovom projektu sportskog vozila, to možemo da zaključimo.