Predstavljamo vam novi Fiat 500L za 2017. godinu...
Ovo je do sada najprostraniji model koji nosi oznaku čuvenog cinquecento serijala, a iz kompanije tvrde da poseduje daleko veća poboljšanja od običnih izmena u polju izgleda.
Italijanski gigant tvrdi da je 40% komponenata na novom modelu potpuno promenjeno. Ove promene su uključile i predstavljanje pojedinačnih linija modela opsega 500L - Urban, Cross i Wagon.
Svaka od ovih verzija fokusira se na različite potrebe, a Cross model postaje pseudo terenac ove porodice, sadrži veći razmak od tla za 25 mm, nove branike, bočne štitnike i šasijsku zaštitu sa donje strane, zajedno sa selekcijom između tri moda vožnje.
Normal predstavlja standardan mod, sa Traction+ opcijom koja je dostupna pri brzinama do 30 km/h i omogućuje modelu 500L da startuje na klizavim površinama kao što su sneg, led i blato. Što se tiče poslednjeg moda Gravity Control, on je zadužen za održavanje brzine konstantnom prilikom spuštanja ili uspona na strmim terenima i može biti selektovan jedino onda kada je Traction+ mod takođe aktiviran.
Wagon verzija novog Fiat 500L modela opcionalno dolazi sa konfiguracijom od sedam sedišta u kabini, učinivši ga najkompaktnijim modelom sa sedam sedišta na tržištu i dugačak je 4,38 metara.
Enterijer sve tri verzije automobila poboljšane su novim grafikama, dodatnim hromiranim akcentima i displejom od 3,5 inča ugrađenim u kontrolnu tablu. Dodatno, postoje i nove opcije za presvlake enterijera, velikih odeljaka za odlaganje stvari, centralnog naslona za ruku, mekanih vlakana za tapacirane delove vrata i naravno poslednje generacije Uconnect informativno zabavnog sistema komapnije Fiat. Opseg sistema vozačkih asitencija koji su prisutni takođe uključuje i automomni sistem kočenja u gradskim uslovima.
Novi 500L dostupan je u deset pastelnih ili metalik boja i tri različita tipa krova - u boji karoserije, sjajno crnim i belim ili mat crnim nijansama. Opseg motora uključuje LPG, dizel i benzinske jedinice koje su dobre za 120 ks i uparene su sa šestostepenim manualnim menjačem, dok robotik automatik dolazi kao opcija.
N.Đ.