VW je konačno predstavio svoju novu generaciju modela Tiguan, prvog SUV modela ove grupe koji će se baziratu na MQB platformi...
Druga generacija Tiguana dolazi u segment gde je konkurencija veoma jaka, sa rivalima kao što su Honda CR-V, Toyota RAV4 i Mazda CX-5, sa većim i prostranijim oblikom, ali manjom težinom zbog nove osnove. Tu je i oštriji, zreliji izgled, koji sada ima premijum notu unutra i napolju, što je veliki plus.
Lakši je 50kg od odlazećeg modela, a duži je 60mm, 30mm širi i 33mm niži, sa osnovom koja je 77mm produžena, pa je sada 2681mm.
Kao rezultat smo dobili unapređen enterijer, pa zadnji putnici na primer imaju 29mm više prostora za kolena. Zadnja klupa je podeljena asimetrično, i može da se podešava 180mm u dužinu. Kada je gurnete nazad, gepek se povećava za 50 litara na 520 litara, ali može da dostigne 615 listara ako je gurnete skroz napred, a na 1615 litara ako ih spustite.
VW za sada ne objavljuje informacije o svim tržištima, ali se zna koji će se motori naći u Evropskim modelima. U pitanju je osam motora, uključujući četiri TSI benzinca sa 123ks, 148ks, 178ks i 217ks, kao i četiri TDI dizela sa 113ks, 148ks, 187ks i 237ks za 2.0L biturbo jedinicu, koja će biti i najjači model u ponudi.
Tiguan će biti dostupan sa pogonom na prednje točkove, kao i na sva četiri. Drugi će ponuditi višu suspenziju, kao i novi 4MOTION Active Control koji omogućava da se podesi pogon prema individualnim potrebama.
O.R: