Zdravo, novi Mini. Izgledaš, nekako, živahno...
Postoji mnogo načina da date kompliment prijatelju koji je izgubio nekoliko kilograma, ali nema mnogo toga da se kaže kada ,,nabaci" koji kilogram više. Obično se ne kaže ništa, međutim, ne želimo da budemo nepristojni. Zato ćemo poželimo dobrodošlicu novom Miniju. Zdravo! Izgledaš užasno ovih dana.
Novi Mini je ogroman sa razlogom. Uskoro će da pređe na platformu sa prednijm pogonom na kojoj će se naći sva BMW i Mini vozila, pa je zato novi Cooper morao da se malo poveća. Novi Cooper je sve samo ne Mini. Njegova dužina je povećana za 11 cm, dok je širina povećana za 4.3 cm. To ne zvuči mnogo, ali u industriji u kojoj je svaki milimetar važan je itekao mnogo. Odjednom će vaše parking mesto izgledati malo, ali i to ima svojih prednosti, posebno na polju enterijera.
Pored nove platforme, 2014 Mini Cooper ima i novi četvorocilindrični motor zapremine 2.0l sa turbo punjačem koji proizvodi 189 ks, i koji dolazi iz porodice BMW-a. Takođe, ovaj automobil je opremljen sa mnogo opreme, tehnologije i mnogim drugim stvarima. Takođe, dobijate sedišta sa crnom kožom (1200 eura), displej na vetrobranu (380 eura) i satelitski radio (228 eura). Ukupno: 1808 eura. To mnogo novca za, ipak, tako malo auto.
Ovaj automobil ubrzava od 0 do 100 km/h za 6.2 sekunde, a to znači da na polju performansi nije mnogo odmakao od modela iz 2007. godine. Ipak, još uvek je rano da ocenjujemo motor novog Coopera. Ali, teško da će ovaj Mini biti bolji od svojih prethodnika, međutim vreme će pokazati da li je to tačno. Do sada smo videli da je ,,maxi" Cooper manje igračka, a više ozbiljan automobil od svojih prethodnika. Zaslužuje i pohvale na račun konekcije sa koja je laka za upotrebu, što je dobra vest za sve one koji vole da slušaju muziku preko svojih telefona.
Novi Mini obezbeđuje od svega pomalo. Više snage, tehnologije i kombinacija boja kada je u pitanju enterijer i eksterijer. Ovaj automobil je veći, ali njegov proizvođač nije zaboravio na kvalitet vožnje kada ga je pravio. Svaki model sa automatskim menjačem će imati stani- kreni motor, a prenosni sitem može da zavisi od navigacije. Takođe, nismo sigurni koliko buduće generacije ovog automobila mogu ,,porastu", ali radujemo se novim poboljšanjima na polju enterijera i motora.
A. D.