Kasnih devedesetih pojavili su se modeli motocikala sa agregatima koji su mogli da dostignu astronomske obrtaje od 20.000 rotacija u minuti...
Međutim, varijante ovih jedinica, kao što je V10 F1 model kompanije Cosworth, važile su za prilično nepraktične i gotovo beskorisne agregate na regularnim drumovima, ali to zapravo nije bila potpuna istina. Ono što se tada podrazumevalo beskorisnim jeste da jednocilindrični motor svakako nije praktično rešenje kako bi se pokretao model kao što je Opel Kadett, na primer, i u to nema nikakve sumnje, ali kada se radi o motociklima, 20.000 rotacija u minuti nije nešto nečuveno niti previše začuđujuće.
Ovo je slučaj zahvaljujući motociklima kao što je Honda CBR250RR, mali dvotočkaš napajan malenim agregatom sa cilindrima veličine čašice za rakiju i sa crvenom linijom na 19.000 obrtaja, nakon koje dolazi samo limiter od 20.000 RPM-a.
Iako prilično glasan, ovaj motocikl je bio veoma uzbudljiv za vožnju, svako obično putovanje do prodavnice pretvarajući u MotoGP trku. Kao što je domaćin emisije koju možete pogledati ispod naglasio, japanski motocikl mu omogućuje da dostigne te neverovatne obrtaje dok prolazi kroz školsku zonu ili u drajv-tru, što je u suštini potpuno suludo, ali na najlepši mogući način.