Kompanija Honda stvorila je milione vozača i obožavalaca motocikala kada je šezdesetih godina kreirala mašine kao što su Super Cub, CB160 i CB750...
Ovi modeli su se dokazali kao pouzdani i laki motocikli za vožnju i posedovanje, što su neke od najbitnijih karakteristika koje nisu imale broje dominantne mašine tog vremena. Sada, japanski brend ponovo nastoji da unese revoluciju na dva točka i nastavi svoju tradiciju.
Nova tehnologija naziva se E-kvačilo i kao što samo ime sugeriše, ovde je reč o elektronski operativnom kvačilu za motocikle opremljene manualnim transmisijama. Honda na pojedinim motociklima već nudi transmisije duplih kvačila nalik automobilskim, ali se E-kvačilo razlikuje zbog toga što ono ne kontroliše promene brzina. Stoga, vozači i dalje moraju da pritiskaju nožnu pedalu gore i dole kako bi promenili brzine lično, ali je upotreba ručice kvačila ispred njihove leve ruke i dalje opcija.
Brojni vozači su možda već upoznati sa menjanjem stepena prenosa bez upotrebe kvačila, posebno ukoliko su njihovi modeli opremljeni brzim prenosom ili auto blipper funkcijom, ali naveća prednost E-kvačila jeste to što ono odrađuje najviši deo posla kada se startuje ili zaustavlja, što znači da gradska vožnja može postati daleko opuštenija.