Kia Rio u ovoj verziji je sigurno jedan od najlepših modela u svojoj kategoriji. On je bez dileme veliki adut korejske marke. Dokaz tome je što smo, pored «hatchbacka» sa petoro vrata dobili sedan verziju, ali i atraktivno trovratno izdanje koje pre svega cilja na mlađu vozačku populaciju.
Sportski paket u vidu Kije Rio sa 1,4 litarskim Gama benzinskim motorom sa 109 KS i trkačkim prugama, u stvarnosti pruža izvesnu dozu sportske dinamike. Ogibljenje je nešto kruće, upravljanje dovoljno precizno, što u kombinaciji sa dobrim balansom vozila pruža mnogo zabave. Automobil je predvidiv, što donosi više poena na konto bezbednosti, i odličan je za one koji u budućnosti planiraju da kupe neki «hothatch» model. Snaga od 109 «konja» je sasvim dovoljna za većinu zahtevnih vozača. Sprint do stotke obavlja za 11,5 sekunde, što nije spektakularno, ali nije ni loše. Šestostepeni menjač posao obavlja odlično, i u odličnoj je sinergiji sa motorom. Ono što je zaista pohvalno kada je ovaj automobil u pitanju je potrošnja goriva. Ukoliko vozite bez trkanja «od semafora do semafora», ona će svesti u proseku na nekih 6 l na 100 km, dok u gradu ne bi trebalo da pređe 7-7,5 l.
Jedan od glavnih aduta ovog modela je paket opreme. Pre svega, uživaćete u atraktivnosti spoljnjeg dela izgleda kojeg naglašavaju alu točkovi od 17 cola. Za bezbedno parkiranje su zaduženi zadnji parking senzori, a ambijent unutrašnjosti je oplemenjen kožnim oblogama na vratima i ukrasnim lajsnama u boji vozila. Kvalitet zvuka je odličan, a tome doprinose dva «visokotonca». LED tehnologija je prisutna i kod prednje svetlosne i zadnje signalne grupe, s tim što farovi poseduju Follow Me Home funkciju.