Audi TT ostavlja utisak ne samo na ljude koji se oduševljavaju dizajnom, već pre svega na one koji vole punokrvne sportske automobile. Novi agregat: veća snaga, veća vučna sila, manja potrošnja. Turbo punjenje, TFSI tehnologija i inovativan Audi valvelift sistem odlika su 4-cilindarskog motora radne zapremine 2,0 litra sa 211 KS (155 kW).
2.0 TFSI-motor specijalno je unapređen za potrebe modela TT. Kako bi postigao snagu od 155 kW (211 KS) modifikovani su mu radni elementi, glava cilindra i usisni ventili. Novi Audi valvelift sistem, poboljšano usisavanje vazduha i bolji izduvni sistem, kao i poboljšane performanse turbo punjača čine da TT u potpunosti koristi prednosti TFSI tehnologije.
Četvorocilindraš lakih obrtaja raspolaže visokim stepenom rezervne snage, koju dinamično i istovremeno harmonično koristi u čitavom opsegu broja obrtaja. Zahvaljujući turbo punjenju nastaje i impresivan obrtni momenat od 350 Nm u širokom opsegu broja obrtaja od 1.600 do 4.200 O/min.
U praksi ubrzavate sa opcionim S tronic menjačem u modelu TT Coupé 2.0 TFSI za samo 6,0 sekundi od 0 do 100 km/h – pa dalje sve do najveće brzine od 245 km/h.
Takođe je na raspolaganju i 1,8-litarski motor modela Audi TT Coupé 1.8 TFSI sa 118 kW (160 KS) sa 1,8 litara radne zapremine, pri čemu ovaj motor postiže maksimalnu snagu u izuzetno širokom opsegu broja obrtaja od 4500 do 6200 O/min.
Audi je prvi proizvođač na svetu koji je u masovnoj proizvodnji kombinovao direktno ubrizgavanje benzina sa turbo punjenjem. TFSI tehnologija objedinjuje prednosti štedljive i efikasne FSI tehnologije sa tehnologijom punjenja. To podrazumeva veću vučnu silu i manju potrošnju.
Sportsko vozilo sa potrošnjom od 5,3 litara na 100 km - snažni 2-litarski TDI-motor sa svojih 125 kW (170 KS) uspeva da na posebno impresivan način pomiri razlike između sportskih performansi vožnje i minimalne potrošnje.