Počev od izdužene, trodimenzionalne haube motora pa sve do zadnjeg dela, dizajn A5 Sportback izražava klasičan oblik vozila sa dvoja vrata. Oštre, markantne linije vozilu daju izraz i staturu. Nizak krov se elegantno pruža preko vrata bez okvira, sportska linija ramena ističe velike točkove. Kratki prepusti i dugačko međuosovinsko rastojanje dodatno pojačavaju utisak dinamike. Elegantno-sportska linija krova modela Audi A5 Sportback svoj završetak nalazi u nisko naglašenom kraju vozila.
Naročito fascinira prerađena zadnja svetlosna grupa: ona je optička veza između bočne ramene linije i ivice odbojnika. Horizontalna linija zadnjeg odbojnika potvrđuje odlučost dizajna; umetak difuzora u drugoj boji naglašava dodatnu dinamiku. Svetla za maglu su dobila nov oblik; uokvirena su oštrim razdelnim elementom (blade) u crnoj boji visokog sjaja.
U modelu A5 Sportback u upotrebi je TFSI tehnologija. Njena karakteristika je što objedinjuje prednosti FSI sa punjenjem koje obezbeđuje još boje razvijanje snage. Dva TFSI motora koji vam stoje na raspolaganju opremljena su šedljivim sistemom start-stop i ispunjavaju EU5 normu o izduvnim gasovima.
S tronic menjač objedinjuje minimalnu potrošnju goriva manuelnog menjača sa prednostima automatskog. U automatskom modu upravljanje obezbeđuje brzu promenu stepena prenosa koje je optimizovano u pogledu potrošnje. Veoma veliki prenosni odnos S tronic menjača dozvoljava vožnju u visokim stepenima prenosa pri niskim obrtajima.
Motor 1.8 TFSI raspolaže sa preko 125 kW (170 KS) i maksimalnim obrtnim momentom od 320 Nm. Time on po pitanju potrošnje spada u najštedljivije motore u svojoj klasi: u idealnom slučaju u modelu A5 Sportback sa manuelnim menjačem za 100 km potrebno je svega 5,8 l. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,2 sekundi. Sa snažnim 2.0 TFSI motorom i njegovih 155 kW (211 KS) on od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,6 sekundi. Sistem start-stop isključivanjem motora u mirovanju smanjuje potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova. Kada vozač npr. zaustavi vozilo na semaforu, postavi ručicu menjača u neutralan položaj i skloni nogu sa pedale spojnice, sistem će automatski isključiti motor. (Serijska oprema za 2.0 TDI, 2.0 TDI quattro, 2.0 TFSI i 2.0 TFSI quattro sa manuelnim menjačem).