Klasičan platneni krov je odlika posebnog karaktera, modela Audi A5 Cabriolet. Istovremeno se ističe visokim komforom i promišljenim detaljima. Tako npr. ovaj potpuno automatizovan platneni krov za svega 15 sekundi omogućava letnjoj svežini da dopre u vozilo, a svega 17 sekundi mu je potrebno da se po potrebi zatvori. Krovom se može manuipulisati i u toku vožnje, do brzine od 50 km/h.
Najjači Oto motor u modelu Audi A5 Cabriolet je 3.2 FSI. Inovativno upravljanje ventilima Audi valvelift sistem V6 motora smanjuje potrošnju za 10 procenata. Uverljiva snaga od 195 kW (265 KS), kao i obrtni moment od 330 Nm, koji su na raspolaganju između 3.000 i 5.000 O/min ubrzavaju A5 Cabriolet za 6,9 sekundi na 100 km/h i dalje do maksimalne brzine od 246 km/h.
Tip 2.0 TFSI je takođe motor visoke tehnologije. Na raspolaganju je u dve verzije. U osnovnoj verziji sa prednjim pogonom i multitronic-om ovaj punjeni 4-cilindraš isporučuje 132 kW (180 KS) i 320 Nm; snažan obrtni moment pripravan je već od 1.500 do 3.900 O/min. Standardno ubrzanje on uspeva da apsolvira za 8,9 sekundi, maksimalna brzina iznosi 219 km/h, dok se prosečna potrošnja kreće do svega 7,4 l/100 km.
Snažnija varijanta motora 2.0 TFSI daje upečatljivih 155 kW (211 KS), kao i obrtni moment od 350 Nm u još širem opsegu između 1.500 i 4.200 O/min. Po izboru, ova snaga se na točkove prenosi na tri načina: pogon quattro kombinovan je sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukom spojnicom S tronic, kod prednjeg pogona na raspolaganju su kontinualni multitronic i 6-stepeni manuelni menjač. U ovoj poslednjoj verziji A6 Cabriolet ostvaruje performanse koje su do pre nekoliko godina krasile 6-cilindarske motore: on ubrzava za 7,5 sekundi na 100 km/h i dalje do 241 km/h. Utoliko je iznenađujuća njegova prosečna potrošnja - ograničena je na 6,7 l/100 km.