Michio Suzuki, osnivač kompanije “Suzuki” svoje poslovanje započeo je u okviru tekstilne industrije proizvodeći auomatski razboj tokom 1909. godine u malom mestu Hamamatsu. Godinama je njegova kompanija uspešno poslovala, ali je Suzuki uvideo da ukoliko želi da ostane u biznisu mora diversifikovati svoje poslovanje. Okrenuo se proizvodnji automobila, i 1937. godine počeo je sa razvojem prototipa. Za razliku od Toyota-e koja se odlučila da kopira američke 6-cilindrične motore, Suzuki je kreirao svoj sopstveni model, 4 –cilindričnu verziju sa 13 konjskih snaga. Ali tokom Drugog svetskog rata, sama proizvodnja putničkih automobila predstavljala je luksuz, pa se iz tog razloga Suzuki vratio proizvodnji razboja pomažuću japansku pamučnu industriju. Kada je tržište skroz palo 1951.godine,stala ja i proizvodna razboja.
Suzuki se nakon toga okrenuo proizvodnji motora za bicikle. Ono što je njegov motor izdvajalo u odnosu na slične, je to što je njegov motor imao jedinstveno svojstvo koje je omogućavalo vozaču da okreće pedale potpomognut motorom. Ovo je skrenulo pažnju Vladi, koja je odobrila sredstva Suzukiju za dalja istraživanja.
Tokom 50-tih Suzuki je izacio nekoliko modela - tokom 1955. godine Suzulight SS, limuzinu sa dvoje vrata, Suzulight SD kola sa dvoje vrata, SL – limuzinu sa troje vrata i SP Pick-up. Model SP se pokazao kao najuspešniji među njima, najviše je proizveden i poboljšan tokom 60-tih. Dobra prodaja modela SP uslovila je izbacivanje novog modela tokom 60-tih – Suzulight Van TL. Pored njega predstavljeni su i drugi modeli-Suzuki Fronte 360 i Suzuki Fronte 500.
Čuveni terenac Jimny predstavljen je 1970.godine, koji je imao nekoliko varijanti šasija i motora. Pored datog modela predstavljeni su isto tako modeli Cervo, Alto i Fronte.
Kompanija Suzuki je tokom 80-tih godina počela da se širi preko okeana, zahvaljujući pre svega poslovnoj saradnji sa GM. Isto tako započeli su poslovnu saradnju sa indijskom kompanijom Maruti 1983. godine radi nastupa na tamošnjem tržištu. Godinu dana kasnije, Suzuki Motor GmbH otvorio je svoje postrojenje u Heppenheim-u, u Nemačkoj. Krajem 80-tih dva nova modela Swift i Vitara su izbačena na tržište, a sama kompanija dostigla je proizvodnju od 10 miliona jedinica. Tokom 90-tih kompanija je nastavila da proširuje svoja postrojenja širom sveta i nekoliko novih 4x4 modela je predstavljeno.
Danas je kompanija Suzuki 12. najveća kompanija za proizvodnju automobila u svetu, sa 35 postrojenja širom sveta, nastupajući u preko 192 države.