Peugeot je zapravo jedan od najstarijih brendova na tržištu automobila. Porodica Peugeot je u biznisu još od 1700. godine i bavili su se različitim stvarima. Prvi iz Peugeot porodice koji je postao zainteresovan za automobilsku proizvodnju bio je Armand Peugeot. Ubrzo posle sastanka sa Gottlieb Daimlerom, stvoren je prvi Peugeot automobil, model sa tri točka na parni pogon, prvi put je izašao 1889. godine. Samo godinu dana kasnije, model sa tri točka pretvoren je u verziju sa četiri točka, koristeći motor po licenci Daimlera.
Broj vozila se stalno povećavao, zahvaljujući brojnim inovacijama. Tip 12 čak počinje sa auto trkama 1894. godine.
Posle kratkog perioda van trka, Peugeot automobil je uspeo da osvoji Indianapolis 500 sa Jules Goux volanom 1913. godine. Uspeh ovog vozila ogleda se uvođenjem DOHC 4 ventila po cilindru motora. Kad je započeo rat u Evropi, Peugeot se okrenuo pravljenju oružja i vojnih vozila.
Dobra stvar u vezi toga što je kompanija preživela rat bilo je to što automobili sada postaju više od neophodnosti i manje od luksuza, što je značilo veću prodaju za Peugeot. Godine 1929., uveden je prvi model Peugeot 201 koji će biti zaštićeni od strane ove francuske kompanije putem numeracije.
Tokom Drugog svetskog rata, Peugeot bio primoran da se bavi izradom automobila i oružja za nemačke ratne potrebe. Do kraja rata, njihove fabrike su bombardovane i dosta oštećene. Reparacija je trajala do 1948. godine kada su nastavili sa proizvodnjom modela 203.
Uspeh ovih automobila omogućio je Peugeot-u da započene prodaju u SAD-u od 1958. godine. Peugeot pokreće saradnju sa drugim proizvođačima, kao što su Reno (1966) i Volvo (1972).
U nameri da stekne veći udeo na tržištu, Peugeot je kupio 30% Citroena 1974. godine, preuzimanući ih u potpunosti za samo dve godine, što je značilo promenu u nazivu kompanije - PSA (Peugeot Societe Anonime). Ovo partnerstvo je značilo da su dva brenda podelila međusobno svoja tehnička dostignuća, ali su zadržali svoj dizajn.
Sadašnja strategija kompanije je orijentisana više ka luksuznom tržištu. Pobede na pojedinim trkama i mitinzima, pa čak i u Formuli 1, pomogli su prodaju Peugeot automobila.
Trenutno Peugeot je razvio nekoliko novih modela, van klasične 200, 300, 400 i 600 serije. Modeli 100 i 900 su upravo suprotno. Francuski proizvođač automobila ima u proizvodnji čak i hibridno vozilo, verziju 307.