Da su automobili dinosasurusi Hummer bi bio T-Rex. Ovaj brend, koji karakteriše dosta bučan zvuk motora, postao je privlačan tokom 90-ih kada je izbačena civilna verzija Humvee (1991.). Ova vozila su postala naročito poularna nakon Zalivskog rata gde su bila korišćena.
Humvee je bio dosta veliki, robustan i lišen bilo kakve štednje goriva. Zbog toga je izvršena metamorfoza ovog modela i preimenovan je u Hummers tokom 80-ih. Zadržan je grub vojni izgled vozila i do 1991. godine nekoliko komada vozila je proizvedeno.
Zbog svojih karakteristika Hammer je teško mogao da uđe u kategoriju najprodavanijih vozila. Nakon potpisivanja sporazuma sa General Motors-om 1999. godine, započet je proces jačanja slike Hummera u javnosti u cilju rasta prodaje. Po ovom sporazumu, GM je zadužen za marketing svih modela pod imenom Hummer.
Uz saradnju sa GM-om izašli su modeli H1, H2 i H3. H3 je bio namenjen za ljubitelje sportskih automobila i bio je manje robustan od ostalih modela.
Brend se preko uvoznika proširio na Evropu, Australiju i Južnu Afriku. Uprkos dobroj mreži dilera, prodaja je išla loše zbog karakteristika vozila i nepraktičnosti za gradsku upotrebu. Ipak, postao je jedan od omiljenih automobila poznatih ličnosti čime je dobio izvesnu dozu ekstravagancije.
Od 2006. godine, Hummer poseduje 300 dilera u preko 34 zemlje širom sveta. Više od polovine je stacionirano u SAD-u. Fabrike van granica Amerike dobro posluju, npr. H2 se sastavlja u Rusiji (Kaliningrad). Nažalost proizvodnja H1 je nedavno prekinuta.
Hummer razapet između atraktivnog vozila koje nije pogodno za gradsku vožnju i koje dosta troši sa jedne strane i vozila koje je odlično za off-road vožnju.